Fala uderzeniowa

Urządzenie posiada aplikator podobny do pistoletu

Jesteśmy jednym z niewielu ośrodków na terenie Powiatu Kłodzkiego, gdzie mogą Państwo skorzystać z nowoczesnej i skutecznej terapii zwalczania bólu falą uderzeniową. Wielką zaletą terapii jest szybka ulga w bólu nawet, gdy farmakologiczne leki przeciwbólowe już nie skutkują. Wszystko to dzięki falom akustycznym, które przenoszą energię w bolące miejsca. Dzięki nim następują procesy regeneracji i leczenia.

Urządzenie to działa na zasadzie bardzo mocnych i skondensowanych ultradźwięków, umożliwiając "rozbicie" na przykład patologicznych zrostów, zwapnień i narośli kostnych w więzadłach i nie tylko. Dostarczona energia pobudza metabolizm, przyspiesza regenerację włókien kolagenowych (WZMOŻONA PRODUKACJA KOLAGENU) przez co przyspiesza regenerację ścięgien i tkanek miękkich. Skuteczność potwierdzona wieloma badaniami klinicznymi. Z powodzeniem wykorzystywana w dziedzinie ortopedii, medycyny sportowej i rehabilitacji!

Nowocześnie i bez skutków ubocznych. Efekt odczuwalny często już po pierwszym zabiegu. Szeroki wachlarz zastosowań dostarcza wiele możliwości kojarzenia terapii i leczenia schorzeń układu ruchu. Zabieg trwa około 10 - 20 minut, jest prawie bezbolesny. Aplikację wykonuje się raz w tygodniu.

ZALETY TERAPII FALAMI UDERZENIOWYMI:

• Szybka ulga w bólu
  • Przywracenie sprawności ruchowej
  • Metoda nieinwazyjna
  • Zabiegi bez potrzeby znieczulania i bez środków farmakologicznych
  • Krótki czas terapii – często tylko 5-6 zabiegów
  • Brak efektów ubocznych

NAJCZĘSTSZE WSKAZANIA:

• Ból ścięgna Achillesa
  • Ostroga piętowa
  • Bóle barków, "zamrożony bark"
  • Łokieć tenisisty, łokieć golfisty (zapalenie nadkłykcia)
  • Ból w okolicy bioder
  • Kolano skoczka (ból ścięgien rzepki)
  • Zespół mięśnia piszczelowego przedniego
  • Punkty spustowe (maksymalnie bolesne)
  • Halluxy

Po wybranej serii zabiegów wyraźna jest długotrwała poprawa występująca w bolących tkankach - zostały one odbudowane.

Cellulit to problem kosmetyczny wielu kobiet

USUWANIE CELLULITU I CAŁKOWITE ROZBIJANIE TKANKI TŁUSZCZOWEJ - kompleksowa terapia antycellulitowa

Urządzenie fali uderzeniowej posiada wymienne głowice do aplikacji. Najnowszą głowicą, jaką posiadamy, jest aplikator antycellulitowy. Rozbija on trwale komórki tłuszczowe i białkowe, powodując wydostanie się nagromadzonych w nich substancji. Uwolnione w ten sposób białka, trójglicerydy, tłuszcze i ich pochodne, spalane są jak produkty pochodzący z pożywienia.

Następuje stymulacja powstawania KOLAGENU w skórze i warstwie podskórnej, głębiej położonych tkankach, intensywnie je ujędrniając.

TERAPIA USUWA CELLULIT Z TAKICH PARTII CIAŁA JAK:

• POŚLADKI
  • UDA
  • RAMIONA
  • BRZUCH
  • ŁYDKI

Aplikację wykonuje się co 3 - 4 dni.

Przy terapii antycellulitowej polecamy skorzystanie z manualnego drenażu limfatycznego dla najszybszego efektu (zwłaszcza przy osłabionej pracy układu limfatycznego).

Silnie zbliznowaciała tkanka, twarda i zbita wymaga również mocnej manipulacji tkankowej i użycia dodatkowo ultradźwięków, a po zabiegach manualnego drenażu limfatycznego.

Przy pozbywaniu się "skórki pomarańczowej" trzeba podziałać w kilku kierunkach, a więc niezmiernie ważne są również ćwiczenia, dieta, picie dużej ilości wody, jak i zabiegi kosmetyczno - medyczne. Same zabiegi, takie jak np. fala uderzeniowa bez zmiany trybu życia dadzą tylko rezultat na pewien czas (kilka miesięcy). Jeśli natomiast zdrowo się odżywasz, ćwiczysz i rozmyślasz o terapii cellulitu i tkanki tłuszczowej falą uderzeniową - to trafiłaś w 10!

Efekty stosowania fali uderzeniowej z głowicą na celulit oraz manualnego drenażu limfatycznego.
Dzięki fali uderzeniowej i technikom drenażowym możesz mieć głądką i jędrną skórę, bez skórki pomarańczowej!